Eessrra Kızlar fikrinize ihtiyacım var. Benim şuan boşta bir odam var sadece makyaj masam duruyor o odada şuan 14 haftalık gebeyim ve bebeğime oda yapmak istiyorum. Sizce bu beşikle dolap nasıl olur. Yani sadece dolap ve beşik almak istiyorum. Sizce bu beşik kullanışlımı. Tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim ♥️ https://imgyukle.com/i/IOAxJs https://imgyukle.com/i/IOASMb
strongmom Eessrra beşiği de dolabında, çok tatlı mahşallah ben bebeği benzer modelin yüyüyen beşiğini aldım daha uzun süre kullanması açısından 🌼
Sevgisena_54 Eessrra masraf yapmak istemiyorsaniz eminim ki beşik ve dolap fiyatı yüksektir yine de ben 4 kapaklı aynı bu boyutlarda dolabı 1200 küsüre aldım beşikte 60a 120 boyutlarında 520 liraya daha makul kalır size bence
Sevgisena_54 Eessrra https://imgyukle.com/i/IjRqQf https://imgyukle.com/i/IjR1bI https://imgyukle.com/i/IjRG0H https://imgyukle.com/i/IjRvxA https://imgyukle.com/i/IjRzD1 https://imgyukle.com/i/IjR2gG
Pamuk94 Guzel ama hani yatak olan bessikli takimlardan baksanz nasil olur en azindan dolabi var bessikte yatak olur zaten bessigin kenarinda komidinde oluyo onu cikartip yatagin kenarina koyarsnz tam bir oda gbi olur büyüyen beşik almanizi tavsiye ederim 💖
Eessrra Pamuk94 şuan kiradayım ama boşuna masraf yapmak istemiyorum ama kafam çok karışık siz kullandınz mı söylediğiniz beşikten
Eessrra Seva_sevaaaa 6 ayımda falan alırım diye düşünüyorum duruma bağlı maddi olarak biraz pahalı sanırım bu dolaplar
Pamuk94 Eessrra evet bn kullaniyrm kizim 3yasinda halen kullaniyrz memnunum yani biraz buyuyunce oda yapilmasi tarafındayim blki Allah kismet eder bir eviniz olursa daha guzel oda yaparsnz yipranmamis olur
Eessrra Sevgisena_54 aynen çok masraf yapmak istemiyorum hem kirada olunca insanın birşey yapası gelmiyor. Peki dediğiniz beşiği yatağımın kenarında kullanabilirmiyim
Eessrra Sevgisena_54 çok güzel ya maşallah sağlıkla mutlulukla huzurla yatsın içinde. Gerçekten çok güzel özellikle beşik harika
rodin123 Sevgisena_54 dolaba bayildim istediğim gibi şuan dolaba ihtiyacım var vivense de o dolabı da gördüm ama kullanışlı mi sunta olarak mi kalitesi nasıl ona göre bende sipariş verecegim
Sevgisena_54 Eessrra yatakla sıfırlanıyor kademeli sallanır sabitlenebilir herşeyi tam takım çok ideal
Anneolmak07 Eessrra pierre cardin mobilayaları bana çok sağlam gelmedi ve sallanan beşikler çok ses yapıyor.Üstüne bir de fiyatları ürünlerine göre yüksek.Çilek’ten al daha iyi derim.üstelik uzayan yatak oluyor.Ayrıca sonra tekrar bebek düşünüyorsan erkek bebeğe de uyacak bir mobilya olsa daha iyi olur diye düşünüyorm.Benim fikirlerim bu kadar🤗
Eessrra Anneolmak07 evet canım bende duydum pierre cardin beşiği hiç iyi değilmiş ben sadece model amaçlı attım buna benzer bişey alırım diye Sizce bu beşik kullanışlımı