gizem_dilbaz bir arkadaşımı ilk değeri 140 larda çıkıyor lekelenmesi oluyor sabah tekrardan gidiyor 120 lere düşüyor doktorlari herhangi bir ilaç vermiyor sadece yat demişler yasayan varsa ne yapması lazım lütfen çok acil ve bilinçli olanlar yorum yapsın
Deletedmom67 gizem_dilbaz baska bir doktora daha gözüksün . Progestan verilir.kimyasal gebelik olablir cnm
Cans gizem_dilbaz Betahcg yi aynı yerde mi yaptırdı arkadaşınız acaba ? Eğer aynı yerde yaptırdıysa ve düşüş varsa çok yüksek ihtimalle kimyasal gebeliktir .
Elfela gizem_dilbaz saglıklı gebeliklerde 2 günde en az 2 katına cıkması gerek.. her hastanenin değer ölçümü aynı olmuyo bu tür testleri ilk nerde yaptırdıysanız orda yaptırın diyolar.. bence ilk yaptırdıgı yerde tekrarlatsın testi hala daha düşüyosa sağlıklı bi bebek olmadıgını gösterir düsük yapıyo olabilir kimyasal olabilir
gizem_dilbaz Deletedmom67 gitmis onlarda sağlıklı değil sana ilaç vermek demiş pazartesiye kadar bekleyelim demiş
Cans gizem_dilbaz Hastaneden hastaneye fark edebiliyor değerler onun için sordum . Aynı hastanede düşmüş olsaydı o zaman kimyasal denebilirdi . 🤷🏼♀️ Başka bir doktordan daha fikir alırdım ben olsam .
gizem_dilbaz Elfela söyledim hepsini zaten kendim de hemşireyim ama nr yapması gerektiğini söylemedim ilaç vermeden göndermişler
Elfela gizem_dilbaz progestan baslatıyolar hemen genelde.. ya da igne vs. doktor biraz ilgisiz olabilir mi?? Şakaya gelicek bisey diil bu bence beklemeden baska doktora görünmeli
Apolat gizem_dilbaz ben de biyokimyasal gebelik geçirdim. Çok şükür kendiliğinden sifirlandi betahcg. İslememe gerek kalmadan kendiliğinden düşmesi daha iyi. İki doktora gitmiştim. Biri bu bebek hayırsız yarın 400lirayla gel kürtaj yapayım demişti. Kurtaran korktugumdan ve bir doktora güvenip bunu yapmayacagimdan başka birine gittim o aydınlattı hamdolsun