Tugceasl Userkbr çok belirgin değil ama silik çizgi var telefonun feneri ile bakarsan daha net gözükür😇
yesim-1 Semahasan001 son adet 30 Eylül tek ilişki 16 sında oldu rüyamda gördüm öylesine yaptım testi 🙂
Birgul yesim-1 çok silik bi çizgi var canım yeni sanırım kan verin hemen hcg takip edin hayırlı olsun inşallah 😇
Chucky yesim-1 kesin var benim de böyleydi ilk kızımda hatta daha silikti adetime 2 gün kala yapmıştım 🙈
Nisaa46 yesim-1 Canım var benimki de aynı testti ve aynı çizgiyi gördüm şimfi 7. Haftamdayım umutlandırmak istemem ama
Tugcetugce42 yesim-1 2.çizgi var benimki de böyle hafif çıkmıştı sonra kan vermiştim hamile olduğumu öğrenmiştim 😊