Susamcik01 Kızlar bugün klomen kullanma günüm bitti. Doktora gidecektim ama korona olmuş doktorum. Yarın başka birisine yönlendirecek. Şuan yumurtalarımda bir sıkıntı olur mu. Hafiften kasık ağrıları var yani muayene de bir sıkıntı oluşur mu
kardelen214 Susamcik01 ben de senle aynı durumdayım canım hayrlısı olsun hakkmzda benm de adetim sökülmek üzere bir iki güne olacam bu ted gebe çok duydum ondan yorum yazdım canım
Susamcik01 kardelen214 ilk defa kullandığım için ne yapmam ve nasıl belirtiler olduğunu bilmiyorum teşekkür ederim ❤️🙏