Azrabetulunannesi selam canım ben 38.haftada oldum geçen perşembe.Bence bu durum önceki muaynelerinde ki tavrınada bağlı.yani hamile olmadan önceki vajinal muaynelerimde de çok sevimli birşey yaşamıyordum sonuçta😊 arkadaşların dediği gibi çok kısacık bir işlem ama sonuçta hamileyiz hassas oluyor o kısım hem fiziksel hem duygusal olarak.zaten kemik ağrılarımız oluyo o bölgede o haftalarda birde üstüne muayne olunca çok hafif bir baskı ve rahatsızlık hissediyorsun sadece .Dayanılmıcak birşey değil,kısa sürmesi en büyük avantaj
ayrıca bu durumun ilişkiylede karşılaştırılması biraz uzak bir algı ,aynı şey değil yani😂