Yasinkartalinannesi Kızlar sat 30 Eylül yumurtlama 13 ekim Bugün erken gebelik testi yaptım sonuç negatif erken mi yaptım acaba yoksa gerçekten hamilelik yok mu ? 😖😖😖
birtosbikannesi Yasinkartalinannesi erkwn gebelik testi bildigim kadarıyla adetten 7 gün önce yapilio bnce erken degil
Tezcansadulla Yasinkartalinannesi cnm ben 6,5,4 gun once yapmistm hep negatif di 3-2 gun kala yaptiklarimi paylstm postimda yumurtlamanin 12. Gunu gordum ben silik cizgiyi
Aloneanqel Yasinkartalinannesi canım benim sat 9 Mayıs tı. 21 Mayıs yumurtlama günümdü, 10 gün sonra yani 31 mayıs-1 haziran da normal gebelik testinde çıkmıştı. Ama bazılarının ki ikinci yumurtalama da döllenme olabiliyor onların testinde geç çıkıyor pozitif olması