Ftm-Srgn ay çok zor yalnız geçirmek hamileliği ya hele ki bir de kucağında var, Allah yardımcın olsun canım benim. Annenlerin yanına gitsen ya da onlar az gelse yardımcı olsalar olmuyor mu öyle. Ben hamile kaldım eşim 1 kere geldi hala görevde benim ki de Suriye de. Benim ilk gebelik ama yalnız geçirmekten çok korktuğum için evimin kapısını kilitledim ailemin yanına geldim 3 haftalıktım geldiğimde şimdi 6. ay bitecek elhamdulillah 🙏🏻 Asker eşi olmak ne demek çok iyi bilirim. Eşim karnımda bebeğimiz ile konuşsun, bize yemek yapsın baksın, bize sarılarak uyusun, evimizde kalalım o kadar çok isterdim ki 😞sağlık problemlerim oldu gebelikle alakalı, köyde oturdukları için babam götürüyor ama bazen de işi oluyor patronu izin vermiyor sıkıntı oluyor , corona var diye babam otobüse de bindirmiyor bekliyoruz başka bir günü ama eşim olsa gık demeden götürür gece gündüz farketmez. ne yapalım buna da şükür 🙏🏻 Allahım hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin de eşimiz de bebeğimizi Doğumda görsün inşallah 🙏🏻