sennur26 Kızlaar 11+5 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar hiç aşermedim ama canım çok şalgam istiyor galiba aşeriyorum 😅 Markettekiler kesmiyo artık içinde havucu olmuyo. O havucu da istiyorum 😅 Adana’dan sipariş verdim. Bazıları bebeğe zararı olur dedi. Sizce zararlı mı 😞
deniiizz sennur26 ben içiyorum zararı olduğunu duymadım :) acılı şalgam midene dokunabilir sadece o kadar 😊
Gigy sennur26 dün içtim valla geçen de içtim hatta ,eşim dedi hatta zararlı mı acaba diye içime şüphe düştü 🙈kan yapar bence zararı yoktur ama doktora danışmak lazım
asiltosumm35 sennur26 ben hic icmemistim hamileligimde ama biryerde okudugimda bebege kilo aldirdigini duymustum arada bir bir bardak icicem aldim koydum dolaba
sennur26 Gigy Ben en son 7 haftalıkken gitmiştim. 5 haftadır sabırsızlıkla bekliyorum artık cumartesi olsun.🥰 İlk haftalarda böyle uzun mu tutuluyor kontroller 🤷🏻♀️🤔
busravolkan Fazla içmek iyi değil ama 1 bardaktan bir şey olmaz. Hatta doğumdan sonra bolca yararı varmış, süt kanallarının açılmasına bile etkisi oluyormuş diye okumuştum internette 😅
sennur26 busravolkan Ayy valla durduramıyorum ki kendimi şuan bile yazarken ağzım sulanıyor. Herhalde içe içe tiksinir bırakırım 😂
Gigy sennur26 yok benim kayıplarım çok ve riskli gebelik Grubundayim sıkı takipteler😟11 +2 yiz aramızda 1 hafta var galiba 🤭 büyümüştür sasiracaksin baya eli kolu oynuyor bu haftalarda hazır ol 🧡🧡🤰🤰
mlsmrtgl sennur26 tansiyonu ve kan pıhtılaşması için iğne vurulanlara tavsiye edilmiyor. Bide fermente olduğu için çok abartmayın
mercimeginanne sennur26 bn ilk zmnlar çok içtim her akşam yemek esnasında ama bu kahve yanı su bardakları varya minikler onunla içtim fazla gelmesin diye
sennur26 mercimeginanne Ben günde 4-5 bardak falan içiyorum. Zararı yok diyorlar ama bide doktoruma sorucam 🥰