balyanakoglum Batmanda yaşayan annelerim beşik dolap vs nerden aldınız hiç bir yer bilmiyorum burda 🤗
Eemmyy balyanakoglum Mrhaba😊 Ben oda yapmıcam bu yaz tayinciyiz çünkü. Dolap we beşik ayrı olacak. Dolabı Praktikerden aldım, beşiği henüz almadım ama Çilek’ten almayı düşünüyorum, hafta sonu bakıcam inşallah ona da 😇
mlsmrtgl balyanakoglum dolabı çilek mobilyadan aldım beşiği internetten aldım şifonyeri ise mobilyacıya yaptırıyorum
26262626 balyanakoglum internetten park beşik aldık. Çok sevdik. Öncesinde minniks ve civile bakmıştık
minnie11 balyanakoglum dbakir a gitme ihtimaliniz varsa dodo mobilya dan alabilirsiniz, güzel mobilyalar var. Batman a getireceklerini düşünüyorum
balyanakoglum Eemmyy biz de bu yaz tayinciyiz yani inşallah 🤣 bende odama beşik kendi odasına da dolap şifonyer alacağım
Eemmyy balyanakoglum bende öyle yaptım beşiği odama koycam ama şifonyer almadım ben. Gittiğimiz şehirde oda takımı alcam diye fazla detaya girmedim. Dolap we beşik yeterli gördüm😊
balyanakoglum Eemmyy tekrar gittiğiniz yerde nasıl bir takım alacaksınız 🤔 bende dolap buldum sadece se şifonyer almasam mı diyorum. Dolap ve beşiği ne yapacaksınız gittiğiniz yerde fikir oluşturdunuz mu 🤔
Eemmyy balyanakoglum Nasıl bi takım alacağıma bakmadım henüz. Ew büyük olursa dolabı orada değerlendirebilirim. Ama şu an ki ewim gibi küçük bi ew olursa dolabı da beşiği de satmayı düşünüyorum