Gecen hafta salı günü baş ağrısı ile başlayan ama bu sabaha kadar hiç bir şey anlamadığım covid hikayemi buraya yazmak istedim. 😢Baş ağrısı yerini boğaz ağrısı öksürük ve ateşe bıraktı kaç hastaneye gittik hep grip dediler serum takip eve yolladılar. Pazar gecesi yüksek ateş ve geçmeyen öksürük nedeni ile başka bir hastaneye gittik. Ağız ve burnumdan örnek alındı aynı zamanda yine serum. Sonuç için aranacaksiniz dediler. Sabah bir telefonla uyandim.🥺 Hayatımın en kötü telefonunu açacak olmamdan haberim yoktu.😢😔“Covid testiniz pozitif” 😢🥺 korktuğum başıma geldi.😢😔Nolur hamileyken covid geçirmiş anneler bana yardımcı olun.😔 Kendimi çok kötü hissediyorum.🥺