Sedooss Merabalar kızlar 3 aylık hamileyim ve sürekli gittim bi doktor yok arıyorum bana acil doktor önerebilir misiniz özel olucak bi hastanenin özel bölümüde olabilir iyi nazik anlayışlı özelden arayıp soru danışabileceğim bi doktor 🙏🏻
ysfali06 Sedooss ben devlet hastanesine gidiyorum ama aynı zamanda özel 19 mayıs hastanesine de gidiyorum Naciye sandıkçı ya. çok memnunum kendisinden ben sormadan herşeyi anlatan Bi doktor günlük yiyeceğim menüyü bile söyledi ilk gittiğimde. Normal doğum yanlısı Bi doktor. Ama hastane hakkında çok fikrim yok o yüzden doğumu devlette düşünüyorum
ysfali06 Sedooss kartını verip birşey olduğunda arayıp sorabilirsin demişti ama aramamı gerektirecek Bi durum yaşamadım çok şükür 🤗
Serifeisitmir ysfali06 Aşkın evren gulere gidiyorum canım ve şiddetle tavsiye ediyorum her konuda panik biriyim ve her konuda bebi rahatlattı her şeyi detaylı bir şekilde anlatıyor sen sormadab