Ozlem9292 Merhabalar. hafta olup hala doktora gitmeyen var mı ? şuan değerim 1200 lerde bende yarın kontrole gideceğim .
Kuzucumm Ozlem9292 hayırlı olsun canim saglikla kucagina alirsin inş ben ilk kontrolume 7+3 de gittim kese bebek kalp atışı hepsini birden gördüm
Denizin Ozlem9292 canım hayırlı uğurlu olsun maşallah🙏🧿benim değerlerin şu şekilde , 22 sinde doktora gittim doktor iki hafta sonra tekrar gel dedi son adet tarihim : 21 eylül 21 ekim bhcg değeri : 182 23 ekim bhcg değeri : 408 25 ekim bhcg değeri : 761
haziranin25i Ozlem9292 Ben ilk 6+2 de gittim.. Kalp atışını keseyi beraber görebilmek için kalp atışı oluşmuştu ama alttan muayene ile dinletebilecegini söylemişti bende istemedim 3 gün sonra yine gel duyarız dedi. 6+5 de gittiğimde çok şükür ki duydum ve gördüm 🌼💜 darısı sana inşallah 🤲🏼
Ozlem9292 Hepinize maşallah . Bugün aşırı korktum az önce kahverengi bir leke geldi doktoru aradım normal dedi ama çalıştığım için ben Yine de her ihtimale karşı eve geldim ayaklarımı uzatıp dinlenmemi söyledi doktor hemşiresi .