MummyTugba Merhaba 🌸 hamilelikten önce leslie yapardım dısarı cıkmak istemedigmde, şimdi 18 haftalık olduk bi sakıncası olur mu sizce ? Yapanlar var mı ?
ysfali06 MummyTugba bu kişiye göre değişebilir kimisine oturduğun yerden kalkma diyen doktor bile oluyor. Bunu en iyi doktorunuz söyler size. Doktorum bana covid den ötürü dışarı çıkmayı yasakladı evde durduğun yerde yürü dedi bnde leslie yapayım yani ddm evet dedi ama çok şükür gebeliğimde herşey yolunda gidiyor Bi sorun yok 🤗
Bbssra MummyTugba bence doktorunuza danışın en güzel cevabı o verir bende günde 10 bin adım yürümeye çalışıyordum ama plesanta previadan dolayı bu kontrolümde yasakladı
MummyTugba ysfali06 Bbssra teşekkürler kızlar 🌸 evet tabiki riskli gebeligi bunun dısında tutarak sormuştum, en güzel dısarda yürümek 🚶♀️ ben de doktora sorayım bir sonraki kontrolde 👍🏻