Merhaba kızlar. 36+5haftalık hamileyjm ilk gebeliğim.Son ⅘ gündü hareketlerinin azaldığını fark ediyorum.dün doktora gittim nstye girdim hareket az doktor bu gün bi daha çağırdı bü günki dünkinden az doktr soyledi eve git dinlen biraz sonra hareketleri bidaha say olmazsa her gün nstye bağlarız. Bi bilginz varmı bu konuda ?