bernagoktas Kızlar duygularınız ne durumda? Nasıl geçiyor hamilelik? Bende korku heyecan mutluluk hepsi bir arada😁 37+5iz bakalım bebiş ne zaman gelmek isteyecek😊 siz ne durumdasınız doğum yapan varsa anlatabilir mi kısaca