zlemYeilyeniceTop Hala işte bu diyebileceğim isim bulamadım neler var son zamanlarda kızlar yardım içime sinsin şöyle 🙏
Yaya123 zlemYeilyeniceTop Benimde oglusum olcak ama isım yok 😔 erkekde cok zor bence 😬 hayirlısı olsun artık
Nesrinn Bende eşimin ismini öneriyorum böle olunca adınada onada aşığımm❤ Mustafa alp eren tavsiyemdir.
MeryB Henüz cinsiyetimiz belli değil. Ama eğer Oğlum olacaksa ismi Alparslan olacak. Rabbimin izniyle ☺
Aye-zcanKlal Merhaba bizde nasipse Özay koymak istiyoruz eşimin adı ÖZcan benim AYşe ikimizin karışımı 😊