Ben isimli yaptırmadım gereksiz pahalı alıp atacaklar. Melodi çikolata diye bir site var orda bebek çikolataları var dış kabı bebeklere göre ve fiyatı çok uygundu ondan aldım bekliyorum tadına bakıp biraz daha alıcam ama internette yorumlara baktım alanlar çok beğenmiş