SERNUR ben de çok bir sıkıntı görmedim benim kağıdım baya kötüydü ayrıntılı ultrasona girdiğim doktor bu kağıda göre riskin çok yüksek 50 kişide 1 e düşmüş gel bakalım o kadar yüksek mi gerçekten dedi sonra işte seni buraya nasıl gönderirler bunu nasıl yaptılar dedi ve ben kaç gün kaç gece ağladım down sendromlu dediler
aminiyotik band sendromu dediler atardamarın parçalanmış içinde kanama var dediler yaşamayacağı bir zamanda doğurtacağız dediler bir uzvu kopuk doğabilir ve ya ölüm doğum yapabilirsin dediler ve bunları diyen doçent doktordu özelde 😊 şimdi ikinci gebeliğim ve 2 Li tarama testine bile girerken o kadar korkuyorum ki down sendromlu çocuk gördüğümde istemsizce ağlıyorum psikolojik olarak mahvettiler beni bunları size beden anlattım üzülmeyin diye ense kalınlığı normalse burun kemiği gözüküyorsa parmağının 3 boğumunu da gördüyseniz Allah’ın izniyle hiç bir şeyi yoktur benim kzım önümüzde ki ay 2 yaşına girecek zehir gibi maşallah 🥰