Gamzebilginn ilgisi varmıdır gerçekten? Bende aşının olduğu tarafta çene ağrısı yaşadım baya şiddetli ama benim hiç aklıma gelmedi aşıyla bağlantısı olduğu🤷🏻♀️ 3haftadr sabahları çok zor çiğniyordum lokmalarımı, akşama doğru baya düzeliyordu, ben gece dişimi sıkıyorum galiba diye düşünmüştüm😬 ilk gebeliğimde kol ağrısı yaşamamıştım bu gebeliğimde kol ağrısı da yaşadım çok fazla, çeneyle acaba gerçekten ilgisi varmı?