Doğuramiyorum diye diye son haftamda doğurdum 😄 22 ekimde nişanimin gelmesiyle başladı herşey.pilates topu almıştım yaklaşık 1 hafta öncesinde.gunde 3 4 defa yarim saat boyunca çeşitli hareketler yaptım.bide meryem ana otu alıp suya koydum.okunmasi gereken şeyleri okuduk suya.ondanda her sabah aksam 3 yudum olucak şekilde içtim.ot baya açılmıştı.bunlarin dışında da haftada bazen 2 bazen 3 bazen daha sık şekilde yürüyüşe gittik.son yürüyüşüm cok uzun oldu 3km yurumusuz eşimle.neyse bütün bunların sonunda nişanim gelince muayneye gittim ve 1 cm açıklık vardi.sancim yoktu eve geldim.topla zıplamaya sudan icmeye ve normal hayatima devam ettim.cuma aksami ilk defa gerçek sancim oldu 2 dk sürdü gecti devami gelmedi.cumartesi günü yine topla zipladim falan derken o gün aksam yatarken karnımda pıt diye bişey oldu ve kesenin patladığını anladim.o ani hayatim boyunca unutamam bildigin balon gibi pıt diye bişey oldu yani.biraz sonra su gelmeye başladı kalktm ve su boşaldı da boşaldı.hemen doktorumu aradim ve hastaneye gittik.nst de sancım çıkmaya basliyodu.acikligimda 3 cm olmuştu.yatis verdiler ve herşey başladı.lagma yapildi.yatisimi gece 12gibi yaptık.yavas yavaş ağrılarım gelmeye başladı.agrimi tam olarak kasıklarımda hissettim belime bazen vuruyordu .adet ağrısı gibi geldi önce dayanilmicak bisey değildi.yaklasik 3 saat cok güzel gitti.nst de 100 leri buldu sancilarim.saat 5 oldu.tabi ben bu sirada bol bol yürüdüm pilates topunda hareketlere devam ettim.hic oturmadim daha doğrusu oturamadim agridan.5 den sonra ki agrilarim artik dayanilmicak kadar sıklaştı ve çoğaldı.2 dk 3dk aralikla falan girdi ağrılar.derin nefesler aldim cok iyi geldi.acikligim 6 7 cm olmuştu.acilmam çok hızlı bence bu süreçte.ebe sancım gelince yapmam gereken bi hareketi gösterdi.bi yere tutunup tuvalet yapar gibi oturup ikindim cok zordu ama yaptım yinede.daha sonra ebe parmağıyla içeriyi uyarıyordu sanırım o öyle yaparken sancım arttı ve artık ıkınma hissi gelmişti . diyorum geliyor ikinicam.derken dogumhaneye aldilar beni saat sabah 7.artik o kadar şiddetli ki sancim dayanmyrm ve bebek son cikima gelmisti ikinmasam bile ikiniyor gibi hissediyordum bağıriyordum sürekli geliyor ikinicam diye diye doguma indik.o ani hatırlıyorum da hastaneyi inlettim resmen.ve deliricektim acıdan gözüm hic bisey görmüyor du.catala çıktım doktor geldi.ikin dedi 3 4 uzun ıkınma sonrası başı gözüktü dedi.daha sonra 2 defa daha uzun ikindim ve bebeğim bi anda çıktı.o an o kadar rahatladım ki.biraz yırtığim oldu tabi ki.ama o an hic bisey umruda değildi.kucagimda yatıyordu oğlum.sonra beni uyutup dikis attılar.bu arada doğum yaptıktan sonra beni bi titreme aldı.neden oldu bilmiyorum ama şoktan dolayı olduğunu düşünüyorum.cunku dogumahaneye inerken cok panik olmustum dogurucam gidemedn diye.cok sürmemiş sonra beni odaya getirdiler bebeğimde gelmis.sarildik koklastik ağladım güldüm o an ne yaptigimida tam hatırlamıyorum 😄 sonra tüm acılara iyiki çekmişim diyosunuz.simdi yanı başımda uyuyor tatlı oğlum.bu süreçte eşim yanımda olamadı çünkü karantinadaydi sadece telefonla iletisim kurabildik onun icinde cok zor oldugunu biliyorum.suan hala karantinada ogluna dokunamadi henüz ama cok az kaldı sabrediyoruz çok güzel günlerimiz olucak çünkü biliyoruz 🥰 baya uzun oldu ama herşeyi yazmak istedim.hee bide doktor ve hastane olarak ben güneşli yaman tıp merkezinde yaptım eray hocada.doktorumdan memnun kaldim.sadece gece nöbetteki ebeyi cok sevemedm cok soğuktu.ve hastane icinde hem iyi hemde kötü düşüncelerim var .neyse bütün olumsuzluklarin yaninda simdi evimizdeyiz çok şükür darısı tüm bekleyenlere 😊