Ben de geçen yıl bebeğimi kaybettim aynı senin gibi çok ama çok üzüldüm.Aylarca kendime gelemedim.Şu an tekrar hamileyim cuma günü doğum var hamile kalınca bile o psikolojiyi atamadım her kontrole ağlaya ağlaya gittim ilk başlarda nasıl olsa ölmüştür kürtaj olur gelirim diye kahvaltı etmeden gittiğimi bilirim o derece yıkıktım. Ama ne zaman ki bu foruma üye oldum bir şeyler kafama dank etti.Burada 30 lu haftalarında,doğumda,doğuma 2 hafta kala yani sona yaklaşmışken doğurmuşken kaybeden anneleri gördükten sonra ne kadar yanlış yaptığımı anladım.İnan bana yaşadığımız şeyler o an için çok acı verici üzücü olsa da ilerleyen haftalarda kaybetmek daha zor olurdu bu kaybetme duygusunu yaşayacaksak mevlamın baştan yaşatması inan bana en iyisi