Selam anneler sizinle minicik heyecanımı paylaşmak istedim. 7 yaşında bir oğlum var ve hemen hemen neredeyse 4 yıldır bir bebişimiz olsun diye uğraşırken ileri derece de polikistik over olduğumu öğrenip dünyası başına yıkılan bir anne olmuştum. Ama şükürler olsun ki bugün yine nasıl olsa her zaman ki gibi adetim gecikmiştir ama ilaç içmem gerekiyor yine de bir tahlil yaptırayım dediğim ve tahlil yaptırdığım günün sonunda gebe olduğumu öğrendim. 🤗 Tam ümidim bitmişken işte oldu o yüzden strese gerek yokmuş gerçekten. Bende o kafaya takmayı bıraktığı ay hamile kalanlardanım sanırım 🥰 Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin.