Kızlar merhaba bu postu açacağım aklıma gelmezdi. Okuyordum korona postlarını Rabbim şifa versin diyordum.. dünden beri hafif hafif öksürüğüm başladı zaten hamilelikten dolayı yaklaşık 3.5-4 aydır burun tıkanıklığı ve baş ağrısı yaşıyordum. Haftasonu üşüttüm mutlaka dedim çünkü hafif hafif titreme geliyordu bugün akşama doğru iyice üşür hale geldim ve öksürüğüm de artmıştı bi kaç kaşık pekmez yiyince rahatlıyordum bi tane parol aldım kadın doğumcuma sorup synı zamanda benden test yaptırmamı istedi ne olur ne olmaz diye ateşim 37.6 dan 37.3 e düştü. Gece 3-4 kez uyandım eşim ölçüyordu ateşimi yüküne 37.6 lara çıktı öksürüğüm de iyice kendini belli eder halde artmıştı. Sabah 5 de acile gittik doktora öksürük ve ateşim olduğunu söyledim aynı zamanda hamileyim dedim doktor ateşimi ölçtü alet öttü kaç derece çıktı bilmiyorum. Test yaptır belirtilerin korona belirtileri ben bir şey yapamam kendimi de riske atamam dedi. 8 saatte bir parol iç Test yaptırmadan müdahale olamam dedi. Bende korktum sabahı bekliyorum teste gitmek için. Aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu ?