Canim ben de 33 haftalik oldum. Hic uyuyamiyorum senin gibi. Kasiklarimda aşırı baskı var ve karnim cok ağır geliyor. Gece dönemiyorum bile agrilarimdan. Sırt ağrılarım bi yandan kaburga batmam bi yandan mide yanması öteki yandan :) bi de gaz oluyo çoğu geceler. Uyku haram oldu hepten. Ama alıştım bazen gündüz uyuyabilirsen uyuyorum o da olmazsa kalıyor maalesef