Ya şu an tamda bunları yaşıyorum belim felaket ağrımaya başladı ki hiç agrımamıstı kasıklarımda da agrım var böyle batma şeklinde oluyor bazen bebeğimi zaten bildiğiniz vajina da hissediyorum sürekli oraya tekme atıyor ve beni yerimden zıplatıyor nerdeyse çok korkuyorum erken Doğum belirtisi mi değil mi bilemiyorum ki nasıl anlayacagımı daha doktoruma 4 gün var gitsem mi aceba ? Bu arada 24+3 haftalık hamileyim