Birbahar Merhaba 33 haftalık hamileyim, son bı kaç haftadır ayak bileklerimde ağrı var bu durumu yaşayan var mı? Ayakkabı özellikle hafif değse bile ağrıyor,
Cesurun_annesi Birbahar ödem birikmiş olabilir birde son aylarda vücut doğuma hazırlık yaptığı için eklem yerlerinde esneme ve yumuşamalar olur hormonlardan dolayı Buda etki etmiş olabilir doktorunuzla bir görüşün isterseniz