Benim bir tanıdığım necburiyetten orda doğurdu ama çok kötü olduğunu söylüyor sürekli kızın psikolojisi bozulmuştu artık. Sancı falan çekerken asla kimseyi yanına almıyorlarmış tek başına yasıyormuşsun her şeyi ,telefon sokmaya izin vermiyorlarmış o gizli gizli sokmuştu, başkalarının doğumunu görüyormuşsun bi kaç kişi ayni anda odada oluo görebiliyormuş ,doğum yapınca aynı odada başka bir hasta daha yatıyor oluyor iki kişilik yani . Büyük sıkıntı bence Allah oraya düşürmesin