Çarşamba günü 37. Haftamda mecburi spinal sezaryen olacağım. Bugün öğlen her ihtimale karşı doktorum ciğer geliştirici iğne yaptı, diğer dozu da yarın sabah yaptıracağım. Her şeyin içeriğini araştıran ve gerekli gereksiz her detayı doktoruna aktaran biri olarak kortizol hormonumun hamilelikten önce yaptırdığım bir tahlilden yüksek olduğunu biliyorum ama bunu söylemek hiç aklıma gelmedi, yani hayatımı öyle etkileyen bir şey olmadığından aklımda da değildi o da hiç sormadı. Ciğer geliştirici iğnenin kortizon içerikli olabileceği de hiç aklıma gelmedi, hiç bir iğneye ilaca alerjim olmadığından içerik araştırmasına da girmemiştim. Halbuki yine de bakarım ama sanırım doğuma bir gün kalmasının heyecanı, stresiyle akıl tutulması yaşadığım bir gün oldu. Biraz önce uykudan aşırı bir susuzlukla uyanınca yan etki olabilceni düşündüm. Sonra araştırırken de kortizon içerikli olduğunu öğrendim iğnenin. Aşırı susuyorum, ayaklarım bir anda şişti, iğneden hemen sonra da çok uykum gelmişti zaten erken yatıp uyudum. Yarın yaptırmadan ilk iş doktoruma soracağım ama böyle bir durum yaşayan oldu mu diye merak ettim zaten 5 6 saat sonra gideceğim o zamana kadar biraz içim rahatlasın istiyorum