Roya_Armi Bugun ilk muayineye gittik, bebek 4 aylik kalbinde beyaz bi parilti vardi :( boyle bi durumla karsilasan varmi kizlar? :( ne olabilir bilen varmi
Dilara1503 Roya_Armi o parlaklık daha sonradan geçebiliyor diye biliyorum Allah şifasını versin inşallah 🤲🌼
Ozdmrkbraa Roya_Armi ilk muayeneniz 4 aylıkken mi oldu 😳 o parıltıyı çevremizden de çok duydum zamanlar geçiyor demişlerdi rabbim Şafi ismi hürmetine şifa versin 🙏🏻
Roya_Armi Ozdmrkbraa evet biz ulke degisdirdigimiz icin biraz gec gittik muaineye, bide buralari bilmiyordum falan doktor hastane cok aradim oyuzden gec oldu biraz. Cok sagol inshallah gecici biseydir(