gokcek07 1Kuzeybora2 henüz o aşamaya geçmedim 39 dayım ama arkadaşımın ve en önemlisi doktorumun önerisiyle lansinoh krem aldım oldukça etkili hatta doktorum bu haftalarda kullanmaya başlayabilirsin dedi denemenin tavsiye ederim
Minikkusum_ 1Kuzeybora2 ben aynı acıları yaşadım ağlayarak emziriyordum artık kan emiyordu bebeğim kremlerin hiç faydası olmadı bana ama gümüş kapak önerdiler bana alamamıştım alma imkanın varsa gümüş kapak dene istersen
UrasEgeninannesi 1Kuzeybora2 lansinoh nemlendiriyor ama yaraları iyileştirmiyor malesef Doğumdan sonra ağlaya ağlaya 1 hafta emzirdim kandan kabuk bağlamıştı artık. Doktorun ve emzirme hemşiresi tarafından Garmastan pomat önerildi kullanmaya başladım o kadar rahatladım ki. Lansinoh nemlendirme özelliği varken bu tedavi ediyor. Ben ikisinide kullandım. Sadece lansinoh ü yaradan ziyade günlük bakım gibi düşünün. Ben çok rahatladım şiddetle tavsiye ederim
Sedaa06_ gokcek07 kullan kesinlikle gerçekten çok etkili bir krem. Ben 29dayim şimdiden kullaniyorum aynı acıları yaşamayın diye 😀
Sedaa06_ Ilk doğumda çok yara olmuştu benimde ancak lansinoh göğüs ucu kremi ile 1 haftada iyilestirebilmistim ama surdugum zaman acıyı çok hafifletiyordu şimdi 29 haftalık hamileyim şimdiden sürmeye başladım ben tekrar yara olmasın diye
Gunsss Ben gümüş kapak kullandım. Çok etkili oldu. Mustela göğüs ucu kremi ile de destekledim yara olmadı çok şükür
NeslihannK 1Kuzeybora2 günde en az 5-6defa hakiki zeytinyağı sür kuzum kreme ilaca inan hic gerek kalmıycak
mercan-bebek henüz kullanmadım ama gümüs kapaklari çokça tavsiye etmis cok sayida anne. gumusun iyilestirici ozelligi varmis. lansinohun kremini de aldim.. iyilestirici ozelligi var mi bilmiyorum
asliea Gümüş kapak kullanabilirsin. Sütün iyileştirici etkisi ile birlikte gümüş kapaklar meme uçlarını nemli tutuyor 3 günde sorunun çözülür. Geçmiş olsun cnm.
Myssr 1Kuzeybora2 yanlsi emzirmeden kaynaklaniyor yaralar instagramda emzirme danismanlarinun sayfalarina bakabilirsiniz
1PrensAnnesi 1Kuzeybora2 lahana cnm benm yaprağını kaynar suya at hafif yumuşayınca al ılık ılık göğüslerine sar soğudukça yap hem süt gelişi hızlanıyo hem varsa yara iyileşiyo ben çok faydasını görmüştüm birde lansinoh göğüs ucu kremi çok iyi