grmz31 Pendik’teki medipolde Doğum paketinde emniyet indirimi var mı ? Bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
Oz-lem Ben gidiyorum canım . Muayene 125 den 93 e indiriyorlar . Doktorum Nergis kılıç Doğumu daha konuşmadım .
grmz31 Sağolun arkadaşlar peki doğum ücretini görüştünüz mü ? Saadet hanıma gitmek istiyordum ama kontrol randevusuna bile sıra alınmıyormuş
esraizmirli grmz31 ben Saadet hanıma gidiyorum her seferinde diyorki eğer kontrol randevusu bulamazsan erken gel bakarım ve bakıyorda merak etmeyin içiniz bu yönden rahat olsun ☺️
Oz-lem grmz31 ben çok memnunum Nergis hanım Çok ilgili. Numarasını da veriyor. WhatsApp dan konuşuyoruz bir problemim var sa .
grmz31 esraizmirli geçen baya yazmışlardı burada bayanlar kontrol randevusu yok diye ondan dedim yardımcı oluyorsa çok güzel
esraizmirli grmz31 çok fazla hastası var o yüzden biraz zor randevu almak ama dediğim gibi orda biraz beklersiniz ama muayene etmeden göndermez sizi