Demirsmom ben doğum sancım olunca demiştimki bu sancıyla 10 çocuk doğururm acıya dayanıklı biri hiç değilim ama adetken nasılsam doğum sancımda öyleydi sadece açılmam tam olunca ıkınma hissiyle gelen acı biraz fazkaydı ama ına rağmen gayet güzel karşıladımtabiki herkesin bünyesi farklı ve ben ıkınamadığım için sezaryan oldum aslında istesem ıkınırdım ama obebeğim iri olduğu için riske atamadım yapamam diye korktum sezaryan oldum