Merhaba anneler ve anne adayları. Hamileliğimin başından beri çok şükür bebeğim beni hiç yormadı sadece ilk tremestrda kusma ve bulantı yaşadım. 38. Haftaya kadar hep özel hastaneye geldim. 38 den sonra başakşehir çam ve sakurayı iyi anlamda çok duydugum için ordan giriş yaptırmak istedim.Ama ilk randevum tamamen hayal kırıklığıydı doktor hiç ilgilenmedi asistanı muayene etti. Memnun kalmadım. Sonra tekrar özel hastaneye geldim açıklık 2 cm ve nişan gelmişti hemen yatış yapalım dediler biz özele güvenemedik yine çam ve sakuraya acilden giriş yaptık. Ama orda açıklık sancı vs yoktu. Bir haftada 3 defa gidip geldik. Tabi bu sırada özeldeki doktorum beni doğurdu zannetmiş. Oysa ben hastane arayışındaydım. 39+6 olmuştuk sancı yok artık tedirgin olmaya başladık .kordon dolanması, kakasını yemesi vs aklımıza kötü senaryolar geldi. 26 ekimde yani dün özeldeki doktoruma geldim . bebeğin başı dik giriş olduğu için spinal sezeryan oldum. Şuan hastanedeyim bebeğimde yanımda melek gibi uyuyor. Spinal sezeryanda tek sorun ilk kalkış anı çok sancım oldu bebeğimle ilgilenemedim pek. Annem ve kayınvalidem yanımda Allahtan onlar ilgileniyor. 4 saat sonra yürüdüm .sancı dayanılmayacak gibi olunca ağrı kesici istedim o biraz rahatlattı beni. Aneztezi iğnesinden korkmayın korkulacak hiç bir şey yok derin nefes alın ve sakin olun ameliyat başladıktan 3 dk sonra bebeğinizin sesini duyuyorsunuz zaten. Öğürme oldu sadece biraz, kusma vs olmadı. Birde sağ omzum ameliyat esnasında ve çıktıktan sonra 1 saat boyunca kopacak gibi ağrıdı sıcak su torbası istedim iyi geldi. Şuan hafif hafif ağrılarım var ama herşeye değiyor. Rabbim hepinizi bebeğinize sağlıkla kavuştursun canlar ❣️❣️❣️