Esmerrr bir yıkanışında kullan diğerinde kullanma saçın yağlansın sonra yine kullan böyle böyle diplerini güçlendir. Ben her gün banyo yapıyorum defalarca ama iki gün şampuansız bir gün şampuanlı. Çok dökülüyordu saçlarım bu şekilde besledim. Şampuanı eline alıp krem gibi ovuşturduktan sonra saçına uygulayıp parmak ucu ile diplerini temizle. İçinde alkol olduğu için zayıflatıyor. Bir de saçında duygusu var bence biliyor musun gerçekten böyle uygulamalarla tek tük dökülmeler yaşadım