Tugcetughan 28+4 haftalik hamileyim ve Grip oldum antibiyotik kullanmak zorunda kaldim (cefaks) ve şimdi boyun ve göğüs bölgemde isilik gibi küçük kızarıklık oluştu. Bu hamilelikten mi yoksa antibiyotigin yan etkisi mi?
Aloneanqel Tugcetughan prospektüsü oku hayatım ben öyle yapıyorum. Bende enfeksiyon dan dolayı antibiyotik kullanıyorum