Haticesalan cok gecmis olsun. ALLAHA havale edin derim, ulkede adalet falan yok olsada cok gec tecelli ediyor bu yuzden hamileliginizi daha fzla stresle gecirmeyin derim. Unutmaya calisin sukur edin bebeginiz sizinle diye, ve bundan sonrasinin tadini cikarin 🤗