Askyavrularm gokcek07 biz doğalı 9 ay oldu gecemiz gündüz gündüzümüz gece oldu milletin bebeği büyüdükce uyku düzenine girer benim evlat tam tersi 🥴🤕🥱
yumukeller gokcek07 1ay önce doğum yaptım. Söylerlerdi de inanmazdım… Yatabildiginiz kadar yatın. Tutabildiginiz kadar içinizde tutun😂en güzel zaman karnındaki zamanmış uykuya hasret kaldım 😊
gokcek07 theAna evt nasipse normal olacak beklemeye devam 😂 Rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin ☺️
SILA--123 Merve1192 evet benimde acıyor doktoruma sordum dirsegi bacagi felan deyiyordur o acıtır dedi
gokcek07 Askyavrularm Allah ım sağlıkla bizlere de kucağımıza almayı nasip etsin, sizlere de kolaylık versin ☺️
Merve1192 SILA--123 yani tek öyle olsun ama benim sanki karnımın içi gerginlikten patlayacak gibi oluyor
busbus35 gokcek07 iicn gcmis sabah sezki de uyandim evi topla et derken on iki oldu yemekleri ayarladım gün yeni başlıyor ama yapıl çak iş kalmadı 😁
gokcek07 yumukeller hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 🙂 şimdi de bi fark yok şahsen kendi adıma zaten uykular haram
yumukeller gokcek07 Allah razı olsun hepimizinkini inşallah. Ama inan ikisi çok farklı. Bende son aylar artık yatamiyordum donemiyordum dogsam rahatlarim dedim ama keşke o günleri biraz daha uzatsaymisim😂