Happybabyyy Kizlar karnimda bi kac gundur kasilma var. Ve su an karnim bu sekilde. Ben ovalamadan duzelmedi. Sabit toplanmıştı. 30 haftaligim. Normal mi ya. Dun nst ye girmistim sanci cikmadi. H. Sonu diye doktora gorunememistim. Bunu yasiyan var mi aranizda
Bibliophilia-1991 Happybabyyy benimde geçen böyle oldu ama saniyelikti okşayınca indi kafasını ittirdi büyük ihtimal dedim
gokcek07 Happybabyyy ooo bu ne ki karnın sanki füze gibi olacak daha normal canım 🙂 braxton hicks kasılmaları(yalancı kasılma) bu haftalarda artık vucut kendini doğuma hazırlıyor, endişe etme 🙂 bebeğin alanı da artık daha dar o yüzden kendini kasıyor illaki
Babyy1S Happybabyyy 28den beri karnim sertlesiyor 33 haftaligim surekli kasiliyor doktora sordum 2 dakikadan fazla sürerse hastaneye gel dedi bnde kısa suruyor sık sık oluyor normal demisti
Hatice1207 Happybabyyy Tatlım biz 36+2 haftalığız, hemen hemen her gün böyle oluyor. Eşim biraz sevip, okşayınca geçiyor. Doktor muhtemelen magnezyum yazacaktır. Biz artık alıştık, sola yatıp biraz karnımı okşayınca geçiyor.🤩🤍
Melikehsngl 38+0 haftayım ama bi kaç haftadır benimde aynı .yatıp uzanınca düzeliyor bende .bebek toplanıyor bence ben bi sıkıntı yaşamadım .
Betulnht Braxton hicks bu Instagram’da yaz benzer bir çok gönderi göreceksin normal bir şey korkma sakın ☺️
Ayseozmenucar Bunu bende çok yaşardım önceki gebeliğimde dün gibi hatırlıyırum bu yamuklugu ve sertlıgi..eger bir süre sonra eskı kıvamına gelıyorsa sorun yok dıye biliyorum..şimdi de 20.haftamdayım bır iki kere toplanma bir yere dayanma durumu yani yaşadım ve geçti
gokcek07 Happybabyyy ee çünkü bebek oraya toplanıyor zaten kontorle gittiğinde doktorun sana bunu soracak sen demeden ve bilgilendirecek endişe etme, yine de doktoruna danış kafan rahat etsin
Bibliophilia-1991 Bir kaç gündür öyle olması düşündürdü ama ağrı sızı yoksa bi sorun olduğunu sanmıyorm arkadaşım da bazen bir tarafa toplanıyor diyordu seninki de öyle bişey sanırım
Minikkusum_ Happybabyyy benim bebis surekli yapardı korkma canım bebek bi tarafa toplanıyor ovaladikca kendini düzeltiyor 😊💕
Kdryns22 Happybabyyy canım normal bu bende ilk gebeligimde çok yaşardım toplanirdi karnima masaj yapardım duzelirdi geri doktor normal oldgunu söyledi haftan ilerledikce dahada artabilir endiselenme ama yinede doktora sor tabii sağlıkla al kucağına 🙏
Melikeeslemm Happybabyyy canım bebek hareketlerini mutlaka takip et günde en az 10 defa hareket etmesi gerekiyor eğer hareketlerinde sıkıntı yoksa seninde sancın yoksa bekle biraz daha ama bebek hareketlerinde azalma olursa mutlaka acile git
buseyusuf27 Happybabyyy şu bazı yanlıs bılınen duruma acıklık getıreyım yalancı kasılma dedıklerı olay bebek toplanması degıl karnın kas yapısının dogum ıcın hazırlanması yanı karın kası sıkısmasıdır.Cogu kısı bebek toplanması dıyor degıl benm herfun oluyor nerdeyse hatta nts de sancım cktı oda cok az alttan muayene oldm sukur acıklık yok beklemedeyız. magnezyum kullnyorm smdı bırz dha azaldı dıyebılırm yoksa aralıklı 25 dk 30sn gelen kasılmalar oluyordu.Adet agrısı gıbı olan agrıda yalancı sancı aslında. Düzensız oldugu sürece bu kasılmalar yalancı oluyor gercek sancı düzenlidir ve agrısı gıt gıde sıddetlenır🤗
HamzaMoms Happybabyyy bana hergün saat başı oluyor neredeyse bizim minikler biraz yaramaz cankm korkmana gerek yok ben alıştım artık nefes bile aldırmıyor 🙈