Kızlar bugün doktora gittim suyumun biraz azaldığını ve çarşamba sabahtan gelip bir bakalm ddi sen yine hazırlıklı gel çantanla dedi. Eğer azalmış olursa suyum suni ile normal deneriz dedi. Azalmamışsa pazartesiye kadar bekleyeceğiz. Çünkü doktorum perşembe günü izne çıkıyor Pazartesiye kdr yok. Bugün ikinci çatı kontrolündede açılmam yokmuş. Ben ne yapacağım ya 🥺 aşırı korkuyorum. Birde içime kötü bir şüphe düştü doktorum izne gideceği için mi böyle yaptı diye. Son günlerim ama o kadar kötüyümki 🥺 birde daha pazartesi gittim femur uzunlUğu normaldi hiç bişey demedi Bugün kağıta baktım 3 hafta gerilik yazıyor yine nasıl oldu anlamadım ya. Nolur dua ederken banada edinnn çiçekkkk kızlar ❤️🌸🌸