Asliitncr kendisi benim ve diğer iki kardeşimin doğumunu yapmış. Çok eski ve başarılı bi doktordur. Önceden bizim yaşadığımız ilçede çalışıyordu sonra İstanbul’a gitti. Kimsede yokken onda renkli ultrason vardı ve kardeşimin yaşamasını ona borçluyuz.