Brcklc Arkadaşlar ben bebek odası ve kendim icinhava nemlendirici istiyorum sabah kalkınca kurumuş boğaz acısıyla uyanıyorum.kullanip memnun olan varmı hangi marka ve makinanın sessiz olması aradığım özellik.
gokcek07 Brcklc buhar makinesinden mi bahsediyorsun? Eğer oysa e bebek de güzel ürünler var tavsiye ederim
EsraUmt Brcklc Ya ben de başta düşünüyordum almayı ama doğru değilmiş çok sakıncalıymış bebek için odada tüylü birşey olmaması lazım nemden toz yapışırmış birçok sakıncası var petek suluğu yeterliymiş
Beyzabyk Brcklc biz ebebekten aldık weewell marka 300 tl civarı bişeydi bebeği olan arkadaşlarımızın önerisiyle aldık henüz kullanmadım daha
Brcklc @gokcek07 evet canım buhar makinası nemlendirici bende bakiyorumda kullananlar varsa tavsiye üzerine alayım dedim saol canim
gokcek07 Brcklc e bebek de phılıps in flan güzel ürünleri var, ara sıra şok a flan da geliyor hatta daha geçen hafta bimde de vardı işine yarar çoğu takiple sen netten bence
Brcklc @gokcek07 bime kivi marka geldi ama su tankı akıtıyor dendi e bebekden Philips markaya bakayım çok saol cnm👍
gokcek07 Brcklc marka olarak hatırlamıyorum bimde kini ama alanlar vardı tanıdık iyi dediler, e bebek gayet güzel ben çoğu şeyi oradan aldım bak bakalım
Abece Ben de e bebekten aldim weewell markası da gayet memnunum keske daha onceden alsaydim gercekten cok işe yariyor 🤭
momofboys Weewell kullanıyorum geçen kış oğlum da astım başlangıcı olabilir demişti doktorumuz tavsiye ile aldım çok memnun kaldım arada kendi odamızda da kullanıyoruz. Su akıtma olayı falan da olmamıştı. Bizim kullandığımız model de
Brcklc @EsraUmt ben o şekilde bilmiyordum en kotu kendi odama koyarım diye düşünüyorum çünkü çoğu k etkileniyorum