GulluHaz123 Hamileyim 19 haftalık. Ya kaşıntı beni uykularımdan etdi. Doktor bu gun lomexin fitil kullan dedi. Kullandim uyumağa gitdim, hem çok yanıyor şimdi nefes alamıyorm,hemde kaşınıyor. Acaba normalmi? Geçicekmi?
Babyy1S GulluHaz123 icindekileri temizliyor sen müdahale etme kaşıma bende de oldu ilk ici yanıyor gibiydi ertesi gun gecti icini temizliyor işte kutuyu bitirmeden fitille gecti enfeksiyon
GulluHaz123 Babyy1S cok teşekkür ederim. Kaşinti yanma hiç gitmedi. Acaba doktora gitsemmi? Muayene yapsın