Anmother En son 27 haftamda dr gitmiştim bebek boyu kilosu suyun gayet iyi demişti 1 ay sonra kontrole gittiğimde bebek tam 1 kilo almış şuan 2 kilo 2 hafta önden gidiyor dedi şeker yüklemesi yaptır dedi şeker var diye korktum fakat değerlerim gayet normal çıktı şekerin yok yediklerine dikkat et meyveyi azalt hamur işi makarna vs dikkat et bunlar suyunu çoğaltır dedi ben çok kilolu bi bebek olarak doğmuşum yaklaşık 4800 kadar sizce irsi olabilirmi 1 ayda bu kadar değişiklik nasıl oldu çok anlam veremedim bu durumu yaşayanlar varmı şuan 32+5 im bu önden gitme durumu değişiyormu 🤷♀️
61Aysen Anmother 27 haftalikken 2 hafta onden gidiyosn dediyse yani gelisimi 29 haftaya uyumlu haftasina gore buyuk oluyo galiba.Şeker testi yaptrdnzmi yani sekerinize baktilrmi 1 ayda 1 kilo fazla gbi
Zuhal14 Anmother benim bebeğim de ilerde babası 5 kilo doğmuş yediklerinin içtiklerinin de etkisi var ama bu kadarı genetik dedi doktor bi sıkıntı olmaz sadece Tombiş Bebişlerimiz olcak korkma
zeyzey95 Anmother ben 28+5 de 1365 gramdı 32+2 de 2137 olmuştu 35 de 2735 37 de 3100 oldu benimki de bir hafta önden gidiyor bende 3750 doğmuşum babasıda 3700 doğmuş onunla ilgisi oluyormuş
Simirna35 Sorunuza bir yanıtım yok maşallah bebeğinize, neler yiyorsunuz söyleyin bizde yiyelim 😁 erken doğum riskim var bebeklerim zayıf doğacak diye korkuyorum bende, neler yiyorsunuz siz böyle 😁😁
Anmother Şuan tam 32 + 5 im geçen hafta ki kontrolümde tam 2 kilo 40 cm olduğunu söyledi bende 1 ayda 3 buçuk kilo almışım suyunda çok dedi şeker tesitinde şekerimin olmadığını görünce dr da bi şaşırdı 🤷♀️ Geçen ay yediklerimi bu ay yememge çalışıyorum su ve bebeğe çok kilo yapar diye 🤦🏼♀️
Anmother Çok ceviz kuru dut muz elma bol bol fındık tahin pekmez hergün mutlaka 2 yumurta ve günde 1 maden suyu bol su içtim maden suyu mağnezyum dan zengin ve mide yanmalarına iyi geliyor bide limon çok kullandım mandalina gibi yedim diyebilirim
fatosd84 Anmother benimde sizin gibi eeer aslında bu birazda genetik oluyor bende baktırdım herşey normal ben iriyim eşim iri bebek küçücük değil tabi🤣
Ef24 Benim bebeğim de haftasından 2 hafta önde gitti 2 hafta ileri ya da geri olması normal kabul ediliyor eğer şeker yüklemede sıkıntı çıkmadıysa. Son haftalarda gününü yakalar merak etmeyin 20. Haftamdan 36. Haftama kadar hep öndeydi 37. Haftada haftasıyla uyumlu dendi benimki de iri bebekti o da dediğiniz gibi ırsi oluyor genelde
Duru999 Anmother en iyisin dr bilir tabi. Ama genetiyede bagli boyle seyler. Siz kilolu olmussaniz bebeynizde oyle olurda olmuyada bilir. Hic bi sorunnuz yoksa takinti yapmayin masAllah olsun🥰