Ciwan benim ilk gebeliğim 5 buçuk haftalik . Türkan kaya Şakar a gittim medikalde 2-3 kez çok ilgisiz geldi. Boşa para verdim sanki. Daha çok benimle ilgilenip kafam rahat çıkmak istiyorum muayene odasından. Perşembe kemal hocaya gidicem bende . En iyi Dr mu buluncaya kadar dolaşacağım😍