Denizin e nabız dan bakıyorum gözükmüyo bugun için gelip alabilirsin dediler gittim öğlen kapalıydı çünkü öğlene kadar çalışmışlar yarında tatil zaten cumaya kaldı sonuçlar hayır yani niye belirtmezler ki yatın öğleden önce alın sonuçlarınızı öğlene kadar açığız diye 🙄