Nermin0203 Nurhes34 benim bir kızım var benimde erkek geçiyor Rabbim önce sağlık versin inşallah ama gönlümüze göre de olursa ne mutlu tabi
Yenibirhayat Ben 16+4te öğrendim. İlk hamile kaldığımda hep sağ tarafımda hissettim. Annem de erkek bebegin sagda hissedildigini söyledi. Gerçekten de oglumuz oluyor Allahın izniyle :) Allahım isteyen herkese nasip etsin hanımlar…
Lavinsevda Yenibirhayat benim de bebeğim sağ taraftan atıyor henüz 10 haftalık cinsiyetini bilmiyorum
bsrashan ikicocukannesii ilk 14 haftalık iken erkek gibi dedi doktorumuz 19 haftalık olarak belli olur ddi daha net sizin bellimi 👼🏻🤷♀️🥰