Mybabyizmir ikicocukannesii eğer Mayıs’ta hamile kaldıysan kız, Haziran’da kaldıysan erkek görünüyor canım. Herkes sat yazmış hamile kaldığı ayı sordum aslında 🙈 yani herkesin adet döngüsünü bilemeyecegim için hamile kaldığı ayı sordum 🌺
Emine_29 Mybabyizmir bende erkek hissediyorum ama 15+4 de doktor kesin kız dedi ilk gittiğimde erkek demişti