Merhabalar..Bende dogum hikayemi paylasmak istedim sizlerle😌Benim ki biraz ani beklenmedik bir gunde gerceklesen bir dogum oldu..Günlerden 28 Nisandı 37+3 tüm ve o gun kontrol icin hastaneye gittik esimle.Doktorum hersryin yolunda ve ikimizinde iyi oldugunu soyledi.1 hafta sonrasi icinde cati muayenesi icin gelmemi istedi.Mutlu bir sekilde ayrildik.Ogun ne sancım ne agrim vardi guzel bir gun gecirdim ta ki gece 11 bucuga kadar.ilk once tuvaletimin geldigini zannettim ve birden suyum bosaldi surekli akan bir siviydi ne yapicagimi sasirdim panikledim ve esimi uyandirdim.erken geldini dusundum bisey oldugunu dusundum kizima.Apar topar gittik hastaneye acilden aldilar doktorumla iletisime gectik ve dogumun basladigini soylediler.sancilarim artmaya basladi ve epidural yapilabilecegini soylediler karar vetmekte gucluk cektim sonrasi bas agrisi sirt agrisi olurmu diye.karar verdim ve iyi kide yaptirmisim diyorum.sabaha kadar bekledik.sabah 9 siralari acilmam cok olmadigi icin suni sanci verdiler ve ben korkutmak gibi olmuyim sancidan saclarimi yoldum ve yarim saat icinde doguma aldilar.o an ilk gunku gibi aklimda zorlu bi dogum olmustu dokturum ve basimda ilgilenen ebemizin ve benimde gayretimle kızimi dünyaya getirdim.onunla ilk tanismamizda onu ilk gordugumde o an dedim ki kendime iyi ki de bu kadar aciyi cekmisim senin icin kizim dedim onu gorunce opunce butun acimi unuttum diyebilirim.ilk kizimi cikardilar arkadan beni getirdiler ve hemen emzirdim kizimi kucakladim ilgilendim.Allah herkese tattirsin bu duyguyu annelik heyecanini.simdi kizim 4 yasinda ve ikinciye hamileyim 😊6+5 haftaligiz..Allah bu evladimada saglikla kavusmayi nasip etsin🙏🏻baya uzun oldu benim hikayem sizlerle paylasmak istedim sadece umarim sıkılmadan okumussunuzdur simdiden tesekkurler🤗