Ayseonayli4554 Kızlar beyaz sıvı akıntı gibi birşey geldi bugün hep katı bir akıntıydı sıvı olmaya başlamış ve beyaz sulu nedendir acabaa?
gokcek07 Ayseonayli4554 enfeksiyon da olabilir farkında olmadan idrarda kaçırmış olabilirsin ya da suyun gelmiş ama sızıntı halindedir herşey olabilir doktoruna danış bi an önce derim ben
Nesrin_sipahi Ayseonayli4554 37+4 deyiz bizde cnm bugün aynı şekil bedende geldi doktorum koku yok ise normal dedi 😊
Nesrin_sipahi Muzeyyenn bilmiyorum cnm benden hem sarı hem beyaz sıvı jel gibi akıntı geliyordu doktoruma sordum ağır kokulu bi akıntı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
gokcek07 Ayseonayli4554 çarşambayı bekleme wp dan yaz direk Allah korusun ya su geldi de sızıntıysa neden riske atıyorsun
Nesrin_sipahi Ayseonayli4554 Bende ilk gördüğümde korktum bugün kontrolümde dedim pembe ve kanlı bi akıntı olur nişan dedi ve jel gibi bi akıntı olduğunu söyledim normal dedi herhangi bi skıntı görmedi cnm sen istersen kendi doktorunada sor
Ayseonayli4554 gokcek07 numarası yokki doktorumun özele gittiğimde de vermedi devletteki de vermiyor zaten
gokcek07 Ayseonayli4554 hmm ben buna çok kızıyorum ya vermeleri gerek neyse yarın ara sor bari hastaneyi de kafan rahat etsin, hangi şehir bu arada hangi hastane