Kuzeyannesj şeker yükleme testini devlet hastaneleride yapıyor bence hamilelikte yapılabilicek bütün testlerinizi devlette yaptırın ben ilk doğumumda geçen sene aman bişey olur diye özelde yaptırdım ama şuan ikinci çocuğuma hamileyim şu zamana kadarki herşeyi devlete yaptırdım ve zerre farkı yoktu bence boşu boşuna ücret ödemeyin devlet imkanı varken 🤷♀️